امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

میوه دلم

جزئيات سفر(3)

1390/4/6 13:41
نویسنده : مامان
493 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد يكسالگي

سلام پسر گلم يزد كه بوديم مامان جون وآقا جون پيشنهاد دادن كه برات يه تولد كوچولو كه دايي و خاله اينا باشند بگيريند من كه خيلي خوشحال شدم ، ولي بابايي زياد راضي نبود ومي گفت بچه ها اذيت مي كنند ودايي وزن دايي خسته مي شند چون ما خونه دايي بوديم ولي زن دايي ودايي اينقدر اصرار كردن وبا بابا يي صحبت كردن كه خوشحال ميشيم اولين تولدش رو خونه ما جشن بگيريد تا بابا بالاخره راضي شد هر چند اوايل جشن بازم ناراحت يه گوشه نشسته بود ولي بعد به وجد اومد واستقبال كرد جشن خيلي خوبي بود هم تووهم دختر خاله ها وپسر داييت خيلي بازي كرديد وشاد بوديد تا كادوهاتو گرفتي ،كيك وشام هم خورديم خيلي چسبيد .انشاءا... 120ساله شي سالم وسرحال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاکل زری یا ناز پری
7 تیر 90 12:40
سلام آخی شما یزدی هستید؟ من تا الان اونجا نیامدم ولی شنیدم خیلی قشنگه. جشن میوه ی دلتون مبارک انشالله همیشه خوش باشید

سلام عزيزمممنون ، من يزد بزرگ شدم ،يزدي نيستم ،بله شهر خوبيه ،




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه دلم می باشد