امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

میوه دلم

باز هم با کلی شرمندگی اومدم ....

1392/11/13 14:11
نویسنده : مامان
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم، خوبی ؟

ببخشید که اینقدر دیر به دیر سر می زنم و وبلاگت رو به روز میکنم ،بهم نگی چقدرتنبل هستیا؟

الان ٣ سال و ٨ماهت شده ؟ طبق معمول هم مهدهستی(خیلی ناراحتم که مهد می ری اگه شرایطش فراهم بود پیشم باشی خیلی خوب می شد)این مدت یه خورده مشغول بودم راستی مامان دانشگاه قبول شده نمی دونی که چقدر خوشحال شدیم (البته بعضی ها هم خیلی ناراحت شده بودند) به هر ترتیب ترم اول رو پشت سر گذاشتم با موفقیت البته شما هم خیلی باهام همراهی کردی یک ماه برای امتحانات مرخصی گرفتم باهم خونه بودیم من درس می خوندم شما هم برای خودت بازی می کردی بهت قول دادم که برات یه کادو میخرم ، که روز آخر امتحاناتم با بابایی وخودت رفتیم اسباب بازی فروشی یه ماشین انتخاب کردی همینطور چون پسر خوبی بودی فرشته مهربون هم یه هواپیما برات آوردکه خاله حدیث بهت داد کلی ذوق کرده بودی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه دلم می باشد