امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

میوه دلم

آقای روحانی سلام

1392/3/26 10:05
نویسنده : مامان
736 بازدید
اشتراک گذاری
اقای روحانی! اقای روحانی! من با تو حرف دارم! وقت داری؟

اقای روحانی! اقای روحانی امروز 25 خرداد است! سالروز حماسه من! 

اقای روحانی! اقای روحانی! میر سبز من بی جرم و بی گناه و بیدادگاه روزهاست که در حبس است!

اقای روحانی! اقای روحانی! تو منتخب من و منهای زیادی بودی! من هایی که با دنیایی از ترس از خاطرات تلخ گذشته به پای صندوق های رای رفتند!

اقای روحانی! اقای روحانی! من و من های زیادی بیش از بیست و چند ساعت پای لبتاب هایمان اینده کشورمان را با نگرانی پیگیری کردیم!

اقای روحانی! اقای روحانی! امروز جشن پیروزی توست! جشنت را هر چه با شکوه تر برگزار کن و لذت ببر از انچه که در رویاهایت هم نمیدیدی! اما به یاد من و من های بی گناهی که امروز گوشه زندان به امید تنها شنیدن خبرهایی غناعت کرده اند باش

اقای روحانی! اقای روحانی! امروز مردمم بعد سالها با تردید میخندد!

اقای روحانی! اقای روحانی! من و من های زیادی امروز به تو چشم دوخته ایم! چشمهایمان را کور نکن……و به یاد داشته باش رای امروز تو را خس و خاشاک های دیروز ساختند و حماسه تو را افریدند!
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه دلم می باشد