امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

میوه دلم

جزئيات سفر 2

1390/3/17 12:02
نویسنده : مامان
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امير محمدم

امروز هم اومدم جزئيات سفرمون رو برات بنويسم

رانندگي مامان همانا ، انحراف رفتن ماشين هماناniniweblog.com

آره ماماني نيمه هاي راه نزديكاي اردستان بود كه بابايي ديگه چشماش باز نمي شدniniweblog.comگفت بيا يه كم رانندگي كمن تامن استراحت كنم منم با روي گشاده قبول كردم تازه ماشين رو دنده يك زده بودم كه بابايي گفت با سرعت 70 ،80 تا رانندگي نمي كنيا بعد از چند لحظه به بابايي گفتم كمربندم رو  نبستم اونم گفت ببند كه جريمه مي شيم كمر بند بستن همانا فرمون ماشين رو ديگه نمي تونستم كنترل كنم ماشين باسرعت 90 اين طرف و اون طرف مي رفت بابا فرمون رو طرف خودش مي كشيد منم پام روي گاز طرف خودم مي كشيدم اينو بابايي گفت كه ترمز بگير اون موقع هم تو از دست بابايي افتاده بودي جلوي پاش توي ماشين ، منم مي گفت بچه رو بردار خلاصه سرتو درد نيارم با كلي بدبختي پام رو روي ترمز فشار دادم فقط شانس اورديم كه از جاده به بيرون پرت نشديم چون جاده شانه خاكي هم نداشت اينو هم بگم كه يه تريلي غول پيكر پشت سرمون بود ، خدا ديگه رحم كرد وقتي ماشين وايساد زود از ماشين پياده شدم دست و پاهام جون نداشتniniweblog.comبابا هم رو خنده افتاده بودniniweblog.comاينم شد رانندگي چند دقيقه ايي من .niniweblog.comخدايا شكرت كه اينقدر مواظب ماها هستي

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

رها(مامان سپهر)
17 خرداد 90 13:12
خدا رو شکر که سالم موندید ...


آره رها جون خدا رحم كرد .
بازم مي گم خدايا شكرت
محمد گیان
17 خرداد 90 14:00
سلام خدا خیلی بهتون رحم کرده خاله جان صدقه یادت نره

سلام حتما ، يادم نمي ره .

نانی
17 خرداد 90 14:54
سلام شما لینک شدید عزیزم


ممنون گلم
پرنیا
18 خرداد 90 8:21
سلام عزیزم خوبی من مامان پرنیا دوست داری با دختر من اشنا بشی عزیزم


سلام مامان پرنيا دختر گلت خوبه ؟ بله كه دوست دارم .

خاله بهار
18 خرداد 90 9:34
سلام مامان مهربوووووووون

خدا را شکر که همه چی به خیر گذشته.
اما تو رو خدا از این به بعد قبل حرکت کمربندتو ببند که پسملی نیفته کف ماشین طفلکککککککک

وبلاگ خیلی خوشگلی داری از این به بعد میام و سر میزنم


بله خاله بهار گل ، خدا بهمون رحم كرد باشه از اين به بعد بيشتر مراقبت مي كنم .
سودابه
24 خرداد 90 13:58
ولادت امیر مؤمنان، علی علیه السلام و روز مرد، مبارک باد . . .
منتظران لبخند خدا
24 خرداد 90 20:28
واااااااااای خدا خیلی رحم کرد. خوشحالم که سالم رسیدید. در ضمن ممنون که به وب ما اومدین. راستی اگه می‌خواین سریال نی‌نی قهرمانو تو وبتون بزارین مشکلی نیست! اما خواشها ذکر منبع فراموش نشود.

حتما

سودابه
28 خرداد 90 1:24
خداروشکر که به خیر گذشت. شاد و سلامت باشید.


ممنون سودابه جون
زیبا
29 خرداد 90 20:52
سلام .
من زیبا هستم . وبلاگ من در مورد زیبا سازی است .
اگر می خوای هیچ وقت با عکس های ضربدر شده توی وبلاگت مواجه نشی .
اگر می خوای وبلاگ زیبایی داشته باشی .
حتما به وبلاگ من بیا .
این پیام به صورت خودکار ارسال نشده . خودم شخصا وبلاگ تو رو پیدا کردم و خواستم که خودم رو بهت معرفی کنم .
اگر به وبلاگم اومدی و ازش خوشت اومد می تونی منو با عنوان ویلاگم .•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•. لینک کنی و
اگر هم تمایل داشتی که منم لینکت کنم حتما بهم خبر بده .
حضور همیشگی ات و نظرات خوبت باعث دلگرمی من برای ادامه کارمه پس بهم سر بزن .
با شرکت تو نظر سنجی هام وبلاگم رو به سمت مورد علاقه خودت هدایت کن .
منتظر انتقادات و پیشنهاداتت هستم .
اگر از وبلاگم خوشت اومد می تونی به بقیه دوستانت هم آدرس وبلاگم رو بدی .
با حضور فعالت توی وبلاگم ( تعداد نظراتت برای پست های من ) از طرف من یک هدیه ( تصاویر زیبا سازی ) دریافت میکنی که فقط مخصوص خودت و وبلاگت است .
بازم میگم این یه پیام تبلیغاتی نیست .
امیدوارم که وبلاگت هیچ وقت تعطیل نشه و همیشه انگیزه ای برای ادامه ی کارت داشته باشی .
موفق باشی .
سلام عزيزم حتما به وبلاگت سر مي زنم .
زیبا
30 خرداد 90 13:00
سلام . ممنون که بهم سر زدید . منم شما رو لینک کردم
زیبا
4 تیر 90 14:16
سلام .•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. با صورتک های خندان به روز شد . خوشحال میشم بهم سر بزنی .
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 11:52
سلام مامان مهربون خدا فرزند ناز و قشنگتون رو بهتون ببخشه خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه دلم می باشد