امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

میوه دلم

زندگي خود را برچه بنا كردي؟

1390/3/10 12:15
نویسنده : مامان
349 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام

از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا كردی؟

گفت : چهار اصل
1- دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم
2- دانستم كه خدا مرا میبیند پس حیا كردم
3- دانستم كه كار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش كردم
4- دانستم كه پایان كارم مرگ است پس مهیا شدم
 

http://www.fasleno.com/UserFiles/Image/volume48/ardivirafname.jpg

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

negin
10 خرداد 90 12:15
سلام وب قشنگي داري . شايد جواب خيلي از سوالاتتون توي وب من باشه .
رها(مامان سپهر)
11 خرداد 90 14:46
مامانی امیر محمد جان خدا برات نگهش داره .مطلبتونم خیلی زیبا بود .همه ما ایرانیا باید به وجود همچین شخصیتی افتخار کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه دلم می باشد