امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

میوه دلم

یه اتفاق دردناک درسال 1389

1390/3/8 10:05
نویسنده : مامان
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم امروز می خوام یه اتفاقی که افتاده بود،رو برات بنویسم که من و یایایی خیلی عذاب  کشیدیم ، شما هم خیلی درد ،پسرگلم یک هفته به عید نوروز مونده درست دوشنبه بود که من مطابق هرروز ساعت ٥ ونیم بیدار شدم داشتم آماده می شدم که دیدم داره برف شدیدی می یاد کاملا زمین رو پوشونده بود منم به بابایی گفتم که امروز منو امیر محمد نمی یایم خودت تنها برو ، این چنین شد که من و پسر گلم خونه موندیم تا عصر پیش هم بودیم بازی می کردیم می خوابیدیم و منم کارای خونه رو انجام می دادم تا اینکه بابایی اومد و با شما مشغول بازی دیگه شب شده بود حدودای ٩ وربع بود که من کمرم درد می کرد بابایی گفت یه کم دراز بکش خسته شدی شما هم دور وبر من مشغول بازی بودی که یه دفعه صدای جیغتو شنیدیم من و بابایی دویدیم به سمتت تو فقط جیغ می زدی و همونجا که نشسته بودی تکون هم نمی خوردی ما دستپاچه شده بودیم که چی شده بابا می گفت نکنه سوزن اینجا بوده رفته تو تنش بیا لباساشو در بیاریم گل پسر منم که فقط جیغ می زدشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے مامانی نمی دونی که اشکات چه جوری می یومد من کف دستتون باز کردم دیدم قرمز شده SHOCKED.gifفهمیدیم که دستتون زدی به بخاری نمی دونستیم چکار کنیم به بابایی گفتم برو پماد سوختگی بخر تا وقتی بابایی برگرده ، هر کارت می کردم آروم نمی شدی حدود دوساعت ونیم گریه کردی تا اینکه خواب رفتی از فرداش دستت  تاول زد ٦تا تاول بزرگ دکتر گفت ٢ هفته طول میکشه تا کاملا خوب بشه

مامان جون الان که دارم برات می نویسم قلب داره تند وتند می زنه ، ببخشید که مواظب نبودیم واینقدر درد کشیدی .

خدا رو شکر الان پسرم سالم و سرحاله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسین
8 خرداد 90 12:26
اخ عزیزم دلم کباب شد.
مامان آتین
9 خرداد 90 11:01
سلام گلم ممنون منم لینکت می کنم
مامان حلما
23 خرداد 90 11:25
خیلی خیلی ناراحت شدم . دستهای گلشو از طرف من ببوس
مامان حلما
23 خرداد 90 11:27
خیلی خیلی ناراحت شدم . دستنازکتر از برگ گلشو از طرف من ببوس
سودابه
17 دی 90 23:29
آخی عزیزم . امسال زمستون که حتما کلی واسه خودش آقا شده . سلامت و شاد باشید.

آره پسرم براي خودش آقايي شده ، برخلاف پارسال اصلا نزديك بخاري نمي ره و مي گه اوفه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه دلم می باشد