امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

میوه دلم

لالايي

1391/2/11 14:51
نویسنده : مامان
697 بازدید
اشتراک گذاری

لالالالا گل آبشن

كاكا رفته چشوم روشن

       

لالالالا گل خشخاش

كاكا رفته خدا همراش

 

لالالالا گل زيره

بچه ام آروم نمي گيره

 

گل سرخ مني سالم بموني

زعشقت مي كنم من باغبوني

توكه تا غنچه ايي بويي نداري

همينكه وا شدي با ديگروني

 

لالات ميگم وخوابت نمي آد

بزرگت مي كنم يادت نمي آد

 

عزيزكوچكم رفته به بازي 

به پاي نازكش بنشينه خاري

به منقاش طلا خارش درآيد

بدستمال طلا رويش ببنديد

 

لالالالا گل پسته

بابات رفته كمر بسته

 

لالالالا گل خشخاش

بابات رفته خدا همراش

 

لالالالا گل نعنا

بابات رفته شدم تنها

سلام پسر گلم ، خوبي ماماني ، الان مهدي ، منم اداره ، دارم برات لالايي مي نويسم (نمي دونم چرا هر وقت لالايي مي خونم گريم مي گيره ، الان بغض گلوم رو گرفته )

درضمن امروز11 ارديبهشته ، شما 22 ماه و 15 روزته به اميد خدا ديگه داري 2 ساله ميشي

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حلما
12 اردیبهشت 91 7:13
سلام . مرسی که سرزدی . پیشاپیش تولدقند عسل مبارک

سلام عزيزم ، ممنونم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه دلم می باشد