امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

میوه دلم

چشم بابا جيش كرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1391/8/3 11:03
نویسنده : مامان
863 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امير محمدم

امروز بعد از چند وقفه اومدم هر روز مي يام و وبلاگت رو مي بينم ولي حوصله نوشتن ندارم ، (مامان نياز به استراحت داره ، فكر مي كنم افسردگي گرفتم )امروز اومدم برات بنويسم

چند روز قبل كه داشتيم مي رفتيم خونه ، تو به بابا نگاه كردي و  گفتي مامان چشم بابا جيش كرد!!!!!!!! تعجبمنم برگشتم چشم بابايي رو نگاه كردم ديدم نور خورشيد تو چشمش افتاده داره اشك مي ياد ،با بابا زديم زير خنده ، قهقههبهت گفتم نه مامان جيش نيست از چشم بابا اشك اومده تو هم در اومدي گفتي بابا بدو بدو كرده خورده زمين پاش شكسته گريه كردهگریه ، از چشماش اشك اومده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حح
7 فروردین 92 21:04
سلام امروز یکی این پیامو برام فرستاد منم دارم به خواستش عمل میکنم پس بخونش. این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه دلم می باشد