امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

میوه دلم

اين چيه ؟

1391/5/4 9:59
نویسنده : مامان
2,416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امير محمد گلم ، طبق روال هميشه مهدي، پيش خاله سميرا ، من و بابايي هم اداره ايم خيلي بازيگوش ودوست داشتني شدي (البته بعضي وقتها هم خيلي اذيت مي كني ) پديشب اولين بار بود كه گفتي اين چيه ؟ عمو اينا رو گفته بوديم بياند خونه ما افطاري ،فرني هم درست كرده بود و ليدا جون(همسايمون) سمبوسه آورده بود تو اول گفتي اينو مي خوام بعد كه گذاشتم تو بشقابت همش مي گفتي اين چيه ؟ سارا هم برات بازش كرد تا خنك بشه همش سيب زميني ها ، ذرت و... رو برمي داشتي مي گفتي اين چيه ؟ مامان قربونت بره ، بعد رسيد نوبت به فرني ، اونم انگار برات ناشناخته بود بعد مي گفتي اين چيه ؟ البته شام هيچي نخوردي ، حالا از ديروز تا حالا هر چيزي رو مي بيني مي گي اين چيه منم بهت مي گم چيه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهراد
7 مرداد 91 12:52
شما هم لینک شدید ممنون
مامان صدرا
9 مرداد 91 9:51
سلام مامان مهربون
پسرمن چند ماهی از پسر شما بزرگتره ، منم میخوام صدرا رو مهد بزارم شما از مهد گذاشتن امیر محمد جان راضی هستی ؟اذیت نمیشه؟به ما سر بزنید


سلام مامان صدرا جون ، من اگه سر كار نمي رفتم هيچ وقت حاضر نمي شدم امير محمدم رو به مهد بفرستم ، صبح ها كه مي بينم پسر كوچكم با بغض ازم جدا ميشه حاضرم همه دنيا رو بدم ولي پيش پسرم بمونم ولي امان از اين .........
سیما مامان هلیا
9 شهریور 91 10:06
سلام خوبی ؟
وبلاگ خوبی داری فقط عکس زیبای پسر گلتون تو وبلاگ خیلی خالیه عکسش رو بزار روی ماهشو ببینیم .


سلام مامان هليا جون ، ممنون ،خودم هم خيلي دوست دارم عكس پسرم رو بزارم ولي باباش موافق نيست ولي سعي مي كنم درآينده حتما اين كار رو انجام بدم .


مامانی حلما
19 مهر 91 11:43
سلام کجایی ؟ بیا آپم


سلام هستم
اومدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه دلم می باشد